fbpx

Reprise digital

Reprise is onderdeel van IPG een van de grootste bedrijven op het gebied van media. Reprise heeft 3000 experts die dagelijks werken voor heel veel grote en kleine merken met performance marketing. Reprise en Initiative werken in 2020 samen om de slimste en beste (digitale) media campagnes in elkaar te zetten.

ThinkOrange & Reprise?

Voor Reprise heeft ThinkOrange een interim rol ingevuld als online marketeer en Digital Director voor haar klant NS.nl. In deze rol is gewerkt voor verschillende NS klanten waaronder NS spoordeelwinkel, NS Flex en werkenbijns.nl. Waarbij voor Spoordeelwinkel ecommerce is verbeterd, verschillende campagnes zijn opgezet. Hierbij had Eric-Jan Bergema, de rol van marketeer en Digital Director.

NS Spoordeelwinkel

Spoordeelwinkel

In opdracht van Reprise is gewerkt om in 2020 de campagnes voor Nederlandse spoorwegen en Spoordeelwinkel te optimaliseren. Spoordeelwinkel is de dagje uit formule van NS. Het idee hierachter is consumenten die niet reizen met de trein op laagdrempelige en voordelige manier met de trein te laten reizen. ?Met de trein reis je niet alleen gemakkelijk en comfortabel, maar vaak ook heel voordelig naar dagjes uit en evenementen.